مزدوران خارجی بازداشت شده در جمهوری خلق دونتسک ممکن است با مجازات اعدام روبرو شوند

© AP Photo / Efrem Lukatsky بهره وری صنایع تسلیحاتی آلمانی، از درگیری در اوکراین
 بهره وری صنایع تسلیحاتی آلمانی، از درگیری در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
اشتراک
رئیس اداره تحقیقات جنایات علیه صلح و امنیت در دادستانی کل جمهوری خلق دونتسک اظهار داشت که مزدوران خارجی بازداشت شده در این جمهوری ممکن است با مجازات اعدام روبرو شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور گاوریلوف، رئیس اداره تحقیقات جنایات علیه صلح و امنیت در دادستانی کل جمهوری خلق دونتسک اظهار داشت که دادستانی کل این جمهوری بررسی پرونده جنایی مزدوران خارجی از انگلیس و مراکش را تکمیل کرده است و این مزدوران ممکن است با مجازات اعدام روبرو شوند.
گاوریلوف تصریح کرد: دادستانی کل جمهوری خلق دونتسک تحقیقات جنایی علیه گروهی از مزدوران خارجی از بریتانیا و مراکش مظنون به ارتکاب جرایم بخش دوم ماده ۳۴؛ "ارتکاب جنایت گروهی"، ماده ۳۲۳؛ "تصرف اجباری قدرت یا حفظ اجباری قدرت"، ماده ۴۴۰؛ "قانون کیفری جمهوری خلق دونتسک در خصوص مزدوران"، را تکمیل کرد.
ساخت ماده نامرئی در امریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
روسیه اسناد فعالیتهای بیولوژیک نظامی آمریکا در اوکراین را منتشر نمود
به گفته وی، شهادت شهروندان بریتانیایی شان پینر و اندرو هیل و همچنین شهروند پادشاهی مراکش به نام سعدون براهیم، جرم آنها را تایید کرده است.
گاوریلوف افزود: پرونده جنایی علیه مزدورانی که در آماده سازی و انجام عملیات خصمانه علیه جمهوری خلق دونتسک شرکت داشتند، به طور کامل تشکیل شده است. مواد پرونده برای رسیدگی صریح به یکی از دادگاه‌های جمهوری منتقل شد که در نتیجه با در نظر گرفتن زمان جنگ، مجازات اعدام برای متهمان قابل اعمال است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала