روسیه: امکان راه اندازی سفرهای دریایی بین المللی با کشتی کروز در دریای خزر و ایران وجود دارد

© Sputnik / Vitaly Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: امکان راه اندازی سفرهای دریایی بین المللی با کشتی کروز در دریای خزر و ایران وجود دارد
روسیه: امکان راه اندازی سفرهای دریایی بین المللی با کشتی کروز در دریای خزر و ایران وجود دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
اشتراک
سرویس مطبوعاتی روستوریسم در پی سفر کاری زرینا دوگوزووا، رئیس این اداره به داغستان و چچن گزارش داد که می‌توان سفرهای دریایی بین‌المللی را در دریای خزر با تماس با بنادر آذربایجان، قزاقستان و ایران آغاز می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دوگوزووا رئیس روستوریسم و سرگی ملیکوف رئیس داغستان، چشم‌انداز توسعه زیرساخت‌های گردشگری، از جمله در قلمرو ساحلی دریای خزر، که سواحل آن می‌تواند جایگزینی برای استراحتگاه‌های دریای سیاه شود، که در ماه‌های تابستان بیش از حد بار می‌شوند، مورد بحث و بررسی قرار دادند.
همچنین در راستای توسعه گردشگری با کروز در روسیه، راه اندازی کشتی های دریایی خزر از جمله سفرهای دریایی بین المللی با تردد در بنادر آذربایجان، قزاقستان، ایران و سایر کشورها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
آغاز سفرهای توریستی بدون ویزا میان ایران و روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
آغاز سفرهای توریستی بدون ویزا میان ایران و روسیه
در نتیجه این سفر، رئیس آژانس فدرال گردشگری در روسیه خاطرنشان کرد که رشد سالانه گردشگران به چچن و داغستان 20 تا 30 درصد است. روستوریسم دو هدف را برای خود قرار داده است: توسعه زیرساخت های گردشگری، هتل ها و شکل گیری تقاضا و افزایش آگاهی و دسترسی در مناطق با استفاده از سفرهای دریایی بین‌المللی را در دریای خزر با تماس با بنادر آذربایجان، قزاقستان و ایران می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала