سفر نواک به ايران؛ بسیاری از شرکای روسیه در خاورمیانه به تجارت با پول ملی روی خواهند آورد

© Sputnik / Siyavash SobhgahiИранские риалы, рубли и доллары
Иранские риалы, рубли и доллары - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که بسیاری از شرکای مسکو در آفریقا و خاورمیانه به تجارت با پول ملی با این کشور روی خواهند آورد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل باگدانف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا، روز چهارشنبه اظهار داشت که بسیاری از شرکای این کشور در آفریقا و خاورمیانه به تجارت با پول ملی با روسیه روی خواهند آورد و مسائل مربوطه در حال حاضر با تعدادی از کشورهای این مناطق در حال بررسی است.
باگدانف با اشاره به سفر کاری روز چهارشنبه الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه به ایران که در نتیجه آن طرفین توافق کردند تا در بالاترین سطح ممکن برای تسویه حساب‌های متقابل به سمت ارزهای ملی بروند، تاکید کرد: که چنین توافقاتی با بسیاری از کشورها در حال انجام است.
نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
نواک: روسیه پتانسیل بالایی در زمینه عرضه محصولات مختلف طیور به ایران می‌بیند
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا بیان داشت: من فکر می کنم این یک مسیر بسیار امیدوار کننده است. و بسیاری از [شرکای آفریقایی و خاورمیانه] در آینده نزدیک به سمت این مسیر حرکت خواهند کرد. ما با بسیاری در حال صحبت هستیم. وی افزود: شما به ایران اشاره کردید، می توانم بگویم که ما با شرکای سوری خود [در این راستا کار خواهیم کرد]. با برخی از شرکا در آفریقا نیز فکر می‌کنم [به همین صورت خواهد بود].
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала