وزیر بهداشت ایران خبر از مهار کرونا در کشور داد

© Photo / IRNAوزیر بهداشت ایران خبر از مهار کرونا در کشور داد
وزیر بهداشت ایران خبر از مهار کرونا در کشور داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
اشتراک
عین اللهی: بیماری کرونا در ایران کنترل و مهار شده و بیش از دو هفته است که آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در کشور ما، تک رقمی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: با حمایت‌های مردم و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای بهداشتی و درمانی، بیماری کرونا در ایران کنترل و مهار شده و بیش از دو هفته است که آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در کشور ما، تک رقمی است.
عین اللهی با اشاره به تامین گسترده واکسن کرونا در ایران بیان کرد: به لطف خدا و با کمک مردم، تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن در ایران تزریق شده و پوشش واکسیناسیون در کل جمعیت ایران، حدود 75 درصد است.
وی تاکید کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران، مانع موفقیت های کشورمان در کنترل کرونا نشد؛ چراکه در ایران، مردم به یاری نظام سلامت شتافتند.
وزیر بهداشت ایران با انتقاد از کوتاهی و عدم انجام وظایف برخی سازمان‌های بین المللی در خصوص وضعیت سلامت در برخی مناطق جهان، گفت: برخی مناطق جنگ زده سالهاست که از نظر خدمات بهداشتی و درمانی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و همه سازمان های بین المللی مسئول، باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала