رکوردشکنی هالک روسی با کشیدن سه هلیکوپتر +ویدئو، عکس

© Sputnik / Ilia PitalyevВертолет Robinson R66 turbine на VIII Международной выставке вертолетной индустрии HeliRussia 2015 в Москве
Вертолет Robinson R66 turbine на VIII Международной выставке вертолетной индустрии HeliRussia 2015 в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2022
اشتراک
سرگئی آقاجانیان با یدک‌ کشیدن همزمان سه فروند هلی‌کوپتر رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی آقاجانیان، معروف به هالک روسی، با یدک‌ کشیدن همزمان سه فروند هلی‌کوپتر آن‌هم بدون استفاده از وسایل کمکی و در هوایی بارانی و زمینی لغزنده رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. وی قدرت‌نمایی خود را در مجتمع آزمایش پرواز کارخانه هلی‌کوپتر کازان در روسیه که زیرمجموعه‌ای از کارخانه هلی‌کوپترسازی متعلق به شرکت دولتی "روس‌تک" است به نمایش گذاشت. هالک روسی در حین یدک کشی بالگرد‌ها، یک کیسه پزشکی را آنقدر باد کرد تا منفجر شود و این کار انجام شد.
مجموع وزن سه هلی‌کوپتر، متشکل از دو هلی‌کوپتر "آنسات" و یک هلی‌کوپتر "می-۸" بیش از ۱۵ تن بود و او این سه بالگرد را در ۲۴.۶۵ ثانیه ۴.۳ متر جابجا کرد. وزن هلی‌کوپتر افسانه‌ای "می-۸" حدود ۹ تن و وزن هر بالگرد Ansat حدود ۳.۳ تن بود. کاربران بسیاری به این خبر واکنش‌های مثبت نشان می‌دهند و ضمن تحسین و تشویق آقاجانیان، عنوان می‌کنند قوی‌ترین مرد جهان مشخص شد و بعید است به این زودی شخص دیگری بتواند این رکورد را بشکند.
غالب کاربران ایرانی نیز با مقایسه هالک روسی با هالک ایرانی (سجاد غریبی) که در چند ماه گذشته نیز حواشی بسیاری ایجاد کرده بود، با کنایه و شوخی عنوان می کنند در هر حالت به پای هالک ایرانی نمی‌رسد و اگر می‌تواند تخم مرغ در دست خود له کند و حتی برخی از کاربران به کنایه عنوان می‌کنند ممکن است این ویدئو فتوشاپی باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала