کشتار مردم بی گناه توسط نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین
انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2022
اشتراک
نیروهای مسلح اوکراین برای صحنه‌سازی دیگری علیه روسیه،غیرنظامیان را در نیکولایوکا کشتند.
به گزارش اسپوتنیک، رژیم کی‌یف تحریک بیش از حد ظالمانه جدیدی را برای بی اعتبار کردن ارتش روسیه به راه انداخت: در نیکولایوکا جمهوری خلق لوهانسک، ستیزه جویان گردان های ملی گرا و ارتش اوکراین ساختمان های مسکونی را گلوله باران کردند و غیرنظامیان را کشتند و زخمی کردند.
ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه، رئیس ستاد هماهنگی بین بخشی واکنش بشردوستانه فدراسیون روسیه گفت: " روزنامه نگاران آمریکایی و اوکراینی به منظور پخش جعلیات ضد روسی از همه اینها فیلمبرداری کردند.
خبرنگاران نیویورک تایمز و روزنامه نگاران اوکراینی که ملی گرایان را همراهی می کردند از ضربات نیروهای اوکراینی به خانه های مسکونی غیرنظامیان و عواقب آن فیلمبرداری که گفته می شود توسط واحدهای روسی انجام شده است.
ما از قبل به غرب به اصطلاح متمدن هشدار می دهیم که این فلیم هاو سایر جعلیات مقامات کی یف در مورد گویا "جنایت های روسیه"، در آینده نزدیک به طور گسترده در رسانه ها و منابع اینترنتی منتشر خواهد شد. چنین اقداماتی از سوی مقامات اوکراینی بار دیگر بی تفاوتی کامل آنها نسبت به سرنوشت غیرنظامیان در اوکراین را نشان می دهد".
سناتور آمریکایی: ایالات متحده  برای کمک به اوکراین باید از چین پول قرض کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2022
سناتور آمریکایی: ایالات متحده برای کمک به اوکراین باید از چین پول قرض کند
گفتنی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: شرایط نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس از روسیه در خواست کمک کردند. رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده دولت حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند وبه خانه های خود بروند.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала