همکاری ایران و روسیه در حوزه های فناوری

© Sputnik / Shiva Abshenasپرچم ایران و روسیه
پرچم ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
اشتراک
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران اعلام کرد شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه های کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی با روسیه همکاری می کنند ‌و امسال اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سورنا ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه یازدهمین رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس که در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است، درباره ارتباطات فناورانه ایران و روسیه گفت: در حال حاضر روسیه بازار فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شود.
گمرک چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
گزارش و تحلیل
آذربایجان راه ایران و روسیه را هموار می کند
وی با تاکید بر اینکه در واقع شرایط فعلی روسیه پتانسیل خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده است، افزود: در خصوص این ارتباطات فناورانه هماهنگی‌های زیادی در سفرهای مختلف شده است.
وی درباره حوزه‌های همکاری ایران و روسیه در زمینه فناوری گفت: هماهنگی‌های انجام شده در حوزه‌های کشاورزی، دارویی و تجهیزات پزشکی بوده است.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ان‌شاءالله امسال اتفاقات خوبی در زمینه تعامل فناورانه ایران و روسیه رقم می‌خورد.
به گزارش مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف توسعه ارتباطات فناورانه اوایل اردیبهشت ماه به روسیه سفر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала