وزارت دفاع روسیه: پنتاگون به لطف اوکراین داده‌های خود در خصوص آنتی‌بادی‌های بیماری‌ها را گسترش داد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام داشت که پنتاگون، به لطف تجارب در اوکراین، فرصت به دست آوردن داده در مورد آنتی بادی‌های بیماری‌ها در ساکنان مناطق خاص را گسترش داد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کریلوف، فرمانده دفاع تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیک نیروهای مسلح روسیه اظهار داشت که وزارت دفاع اطلاعات جدیدی در مورد آزمایش های غیرانسانی ایالات متحده در آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین دریافت کرده است.
به گفته کریلوف، گروه اصلی تحت آزمایش، گروهی از بیماران مرد 40 تا 60 ساله با درجه فرسودگی جسمانی بالا بودند. خارجی‌هایی که این آزمایش‌ها را در بیمارستان خارکف انجام می دادند، در ماه ژانویه به‌سرعت تخلیه شدند و تجهیزات به غرب اوکراین منتقل شدند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، پنتاگون، به لطف آزمایش‌های انجام شده در اوکراین، توانایی به دست آوردن اطلاعات مربوط به آنتی‌بادی‌های ضد بیماری‌ها را در ساکنان مناطق خاص افزایش داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала