ترامپ می خواست بداند که آیا چین می تواند طوفان هایی برای تهدید آمریکا ایجاد کند؟

© REUTERS / Leah Millis ترامپ
 ترامپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
اشتراک
مجله رولینگ استون به نقل از منابع خود اطلاع داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در دوران حکومت خود، می پرسید که آیا چین چنان فناوری مخفی دارد که امکان دهد طوفان های مصنوعی ایجاد کرده و آنها را به ایالات متحده بفرستد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از منابع مجله رولینگ استون گفت:" من (یک بار) در آنجا حضور داشتم که او پرسید که آیا چین در حال ایجاد طوفان است تا آنها را برای ما بفرستد... (ترامپ) می خواست بداند آیا این فناوری وجود دارد یا خیر. یکی از حاضران در اتاق پاسخ داد: تا آنجا که من می دانم، نه، قربان. من تا زمانی که به اتاقم برگشتم، جلوی خودم را گرفتم... نمی دانم رئیس جمهور از کجا (در آن زمان) می توانست در اینباره بشنود."
ترامپ: بی‌کفایتی بایدن احتمالا به مرگ میلیون‌ها نفر در اوکراین منجر می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
چندرسانه ای
ترامپ: بی‌کفایتی مقام‌های فعلی آمریکا می‌تواند به مرگ میلیون‌ها نفر در اوکراین منجر شود
منابع مجله رولینگ استون خاطرنشان کردند ترامپ در اولین سال ریاست جمهوری خود شروع به سول کردن از مقامات امنیت ملی و سایر کارمندان در مورد تسلیحات احتمالی چین می کرد و سؤال او هر از گاهی حداقل تا سال 2018 مطرح می شد. دو منبع به خاطر اوردند که ترامپ در سال دوم ریاست جمهوری خود شروع به دور شدن از این موضوع کرد اما گاهی در مورد آن شوخی می کرد.
ترامپ از ژانویه 2017 تا ژانویه 2021 رئیس جمهور ایالات متحده بود. او در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر 2020 از جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور نامزد دموکرات شکست خورد. ترامپ تا آخرین لحظه شکست را نپذیرفت و از شرکت در مراسم تحلیف بایدن خودداری کرد، چنین حادثه ای برای اولین بار در 150 سال گذشته رخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала