جشن تولد یک سالگی تنها نه قلوهای جهان +ویدئو،عکس

© Depositphotos.com / katrinaelenaزن آفریقایی ۹ قلو به دنیا آورد
زن آفریقایی ۹ قلو به دنیا آورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2022
اشتراک
رکورد جهانی تولد فرزند زنده، سال گذشته به یک مادر ۲۶ ساله مراکشی اختصاص داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، ۵ ماه می سال گذشته، زنی ۲۶ ساله به نام حلیمه سیسه در یک وضع حمل یک ۹ قلو به دنیا آورد و رکورد جهانی تولد فرزند زنده مانده را به خود اختصاص داد. فرزندان حلیمه و قادر، شوهر ۳۵ ساله‌ی او چهار پسر به نام‌های محمد، Bah، الحاجی و عمر و ۵ دخترش به نام‌های حوا، آداما، فاطوما، امه و خدیجه هستند که همگی سالم مانده و بزرگ شده‌اند.
اکنونپس از یک سال تصاویر و ویدئوهایی از جشن تولد یک سالگی نه قلوها در کنار والدینشان در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه جمعی از کاربران قرار گرفته است. کاربران با واکنش‌های متفاوتی اظهارنظر می‌کنند. جمعی عنوان می‌کنند لطف خداوند شامل حال این خانواده شده است که همه‌ی نوزادان در سلامتی کامل به سر می‌برند و این اتفاق را موهبتی بزرگ می‌دانند. کاربرانی نیز با کنجکاوی در رابطه سلامتی این نوزادان زمانی که جنین بودند و اینکه چگونه در شکم مادرشان جا شدند سوالاتی را مطرح می‌کنند.
برخی از کاربران ایرانی هم با کنایه و تمسخر به وضعیت اقتصادی و شراط نامساعد زندگی در ایران عنوان می‌کند احتمالا در مراکش هم برای فرزندآوری یارانه در نظر گرفته شده که مادران چند قلو به دنیا می‌آورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала