شنیده شدن صدای مهیب از نزدیکی دفتر "راسیا سگودنیا" در برلین + ویدئو

© Flickr / Maik MeidPolizei - Symbolbild
Polizei - Symbolbild - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
صدای مهیبی از دفتر "راسیا سگودنیا" در برلین که پیش از این در آن شی مشکوکی پیدا شده بود، شنیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، صدای مهیبی از دفتر "راسیا سگودنیا" در برلین که پیش از این در آن شی مشکوکی پیدا شده بود، شنیده شد.
حدود ساعت ۱۹:۲۰ (۲۱:۵۰ به وقت تهران) خنثی کنندگان بمب کار خود را در محل ساختمان " خبرگزاری بین المللی راسیا سگودنیا" آغاز کردند، پس از حدود یک ساعت و نیم، صدای بلندی از محل این ساختمان شنیده شد.
به گفته یک منبع نزدیک به پلیس برلین، چاشنی از مواد قابل احتراق جدا شده است. تمامی موارد حاصل شده برای بررسی ارسال خواهند شد. ظرف یک ساعت کارمندان اداره جنایی ایالتی در محل حادثه حاضر می‌شوند، به احتمال زیاد این پرونده توسط اداره امنیت دولتی بررسی می‌شود.
بعدازظهر روز جمعه فردی ناشناس با پرتاب یک بطری به داخل ساختمان مذکور، شیشه آن را شکست و متواری شد. پس از حادثه، ساکنان ساختمان هنگام تمیز کردن ترکش‌ها، شی مشکوکی را کشف کردند که در یک فرورفتگی در پایه ساختمان قرار داشت.
پلیس پس از حضور در محل، شی را مشکوک دانست و با کارشناسان اداره جنایی تماس گرفت. کارشناسان حدود ساعت ۱۹:۲۰ (۲۱:۵۰ به وقت تهران) کار خود را شروع کردند. خیابان تا حدی توسط پلیس احاطه شده است، از مردم خواسته شد منطقه را تا حدود ۴۰۰ متری ساختمان تخلیه کنند. پلیس آلمان پس از بررسی های اولیه اعلام کرد که آتش نشانی نیز به محل حادثه اعزام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала