بهادری جهرمی: رئیسی اجازه گران شدن نان را نمی‌دهد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر بهادری جهرمی: رئیسی اجازه گران شدن نان را نمی‌دهد
بهادری جهرمی: رئیسی اجازه گران شدن نان را نمی‌دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
سخنگوی دولت ایران وعد داد که قیمت نان تا پایان سال 1401 گران نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران در گفت‌وگو با صدا و سیما، گفت: ما در سال‌های گذشته نظام پرداخت ارز ترجیحی را داشتیم که به برخی کالاها این ارز تعلق می‌گرفت حال که به این فرایند در سال‌های گذشته باز می‌گردیم و ارزیابی می‌کنیم، می‌بینیم آن کالاهایی که ارز ترجیحی دریافت می‌کردند و بنا بوده که مردم بهتر مصرف کنند، عکس آن اتفاق افتاده است.
وی در برنامه "صف اول شبکه خبر"، اظهار داشت: این دولت خود را دولت مردم می داند از این رو در اولویت قرار داده است که هر اقدامی در کشور رقم می زند مردم را مطلع کند. اقتصاد کشور یک اقتصاد بیمار است و مردم سالیان سال است که این بیماری (تورم، رانت و ...) را لمس می کنند همچنین فشارهای بیرونی بر این بیماری می افزاید از این رو مهم ترین برنامه دولت سیزدهم درمان بیماری اقتصاد کشور است.
بهادری جهرمی افزود: ثابت ترین معضل اقتصادی کشور تورم است و متاسفانه تورم یک بیماری مزمن در کشور شده است. حدود چهار سال است که کشور تجربه تورم 40 درصد را دارد و وضعیت اقتصاد ما بحرانی شده است و چندین سال متوالی مردم با تورم های بالا روبرو هستند.
وی تصریح کرد: همانطور که وزیر اقتصاد هم مطرح کردند تا پایان امسال نان گران نمی شود و حتی در جلسات متعدد رییس‌جمهور تاکید داشتند که اجازه گران شدن نان را نمی دهم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала