روسیه: انتقال اطلاعات به اوکراین توسط غرب، به پایان سریع عملیات ویژه کمکی نمی‌کند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که برای ارتش مشخص است که غرب نه تنها تسلیحات، بلکه اطلاعات نیز در اختیار اوکراین قرار می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت، ارتش روسیه می‌داند که ایالات متحده، ناتو، بریتانیا نه تنها تسلیحات، بلکه اطلاعات نیز به اوکراین منتقل می‌کنند، این موضوع به تکمیل سریع عملیات ویژه کمک نمی‌کند، اما مانع از تکمیل آن نخواهد شد.
آمریکا چنان اطلاعاتی را به اوکراین داد که منجر به کشته شدن نظامیان روسیه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
آمریکا چنان اطلاعاتی را به اوکراین داد که منجر به کشته شدن نظامیان روسیه شد
پسکوف تصریح کرد: ارتش ما به خوبی می‌ داند که ایالات متحده، انگلیس و ناتو در کل دائماً اطلاعات و پارامترهای دیگر را به نیروهای مسلح اوکراین اطلاع می دهند. این به خوبی شناخته شده است و البته، همراه با تسلیحاتی که همین کشورها و ناتو به اوکراین ارسال می کنند، همه اینها اقداماتی است که به تکمیل سریع عملیات کمک نمی کند، اما در در عین حال نمی توانند مانع دستیابی به اهداف تعیین شده در راستای عملیات ویژه نظامی شوند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیهدر پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تدابیر خاصی برای واکنش اتخاذ کرد، گفت: البته که ارتش روسیه در این شرایط هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала