تلگرام پریمیوم چه قابلیت‌هایی دارد؟

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تلگرام
تلگرام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2022
اشتراک
تلگرام در حال کار روی یک سرویس اشتراک ویژه برای کاربران تجاری است.
به گزارش اسپوتنیک، الساندرو پالوزی در توییتی در این باره نوشت: "تلگرام مشغول کار روی طرح اشتراکی موسوم به "تلگرام پریمیوم" است. با این اشتراک ویژه می‌توان به استیکرهای پریمیوم، واکنش‌های بیشتر و غیره دسترسی داشت. با خرید این اشتراک علامتی به کنار نام کاربر اضافه می‌شود که نشان می‌دهد او اشتراک پریمیوم دارد".
گفتنی است، تلگرام در حال کار روی یک سرویس اشتراک ویژه برای کاربران تجاری است. یکی از قابلیت‌های این اشتراک امکان استفاده همزمان از یک اکانت روی حداکثر 10 دستگاه خواهد بود. سایر ویژگی‌های این سرویس احتمالا متمرکز بر علایق کاربران تجاری در نظر گرفته می‌شود.
شکلک ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
ایموجی زن ریش‌دار در اپل + عکس
این شرکت در حال حاضر مشغول کار روی قابلیت جدید دیگری است که اجازه می‌دهد کاربران از ایموجی یا استیکر به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده کنند. این ویژگی که در بتای نسخه مک دیده شده، اجازه می‌دهد کاربر یک پس‌زمینه رنگی ساده یا طرح‌دار را انتخاب کرده و روی آن ایموجی، استیکر یا مونوگرام قرار دهد. زمان عرضه این قابلیت هم مشخص نیست.
کانال تلگرامی Telegram Beta در جدیدترین بتای این پیام‌رسان در iOS مجموعه‌ای از ایموجی‌های مخصوص واکنش و استیکرهایی را پیدا کرده که به‌عنوان محتواهای مخصوص "تلگرام پریمیوم" علامت‌گذاری شده‌اند. چنان‌چه کاربر این ایموجی‌ها و استیکرها را انتخاب کند، از او خواسته می‌شود که سرویس پریمیوم را بخرد. استیکرهای پریمیوم برای کاربران عادی نمایش داده نمی‌شوند، تلگرام در عوض از کاربر می‌خواهد که برای مشاهده این محتوا اشتراک ویژه تهیه کند.
تلگرام به‌عنوان پیام‌رسانی که سرویس‌های خود را به‌صورت رایگان به دست کاربران می‌رساند، به‌دنبال روش‌های جدیدی برای درآمدزایی است. فعلا مشخص نیست که تلگرام پریمیوم چه زمانی عرضه عمومی می‌شود و با چه قیمتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала