وفادار‌ترین کارمند جهان +عکس، ویدئو

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsفریاد رئیس بر سر کارمند
فریاد رئیس بر سر کارمند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
اشتراک
مردی که ۸۴ سال و ۴۵ روز تمام تنها برای یک شرکت کار کرده، وفادار‌ترین کارمند جهان شناخته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مردی ۱۰۰ساله در برزیل که ۸۴ سال و ۴۵ روز تمام فقط برای یک شرکت کار کرده، از او به عنوان وفادار‌ترین کارمند جهان یاد می‌شود.
والتراورتمان از سال ۱۹۳۸ میلادی در شرکت منسوجاتی موسوم به .Renaux S.A کار می‌کند و در این مدت حتی زمانی که شرکت به ورشکستگی‌ نزدیک شده بود آن را رها نکرد. او هنگامی وارد این عرصه شد که فقط ۱۵ سالش بود و از دستیاری کارش را آغاز کرد؛ اما در تمام این سال‌ها مدیران شرکت به میزان افزایش تجربه او جایگاه شغلی‌اش را ارتقا دادند و همین موضوع یکی از عوامل ماندگاری و وفاداری پرسابقه‌ترین کارمند جهان شد.
او درباره سختی‌های روزهای نخست کار می‌گوید: "آن روز‌ها هیچ خط تلفن، رایانه و حتی دستگاه پیشرفته‌ای به معنی ا مروزی آن در صنعت نساجی وجود نداشت اما مدیران این شرکت پیوسته با قدردانی از کارگر‌ها باعث رونق کارمان شدند."
کاربران ضمن تحسین این کارمند وفادار، عنوان می‌کنند حتی تصور این موضوع و اینکه یک نفر بخواهد تمام سال‌های عمر خود را در یک محیط سپری و کار کند بسیار دشوار است.
این کاربران از جهتی رفتار این کارمند را الگوی استقامت، شکیبایی و خوش‌بینی می‌دانند و معتقدند اگر شرکتی، کارخانه و یا هر سازمانی برای نیروهای خود ارزش قائل شود و به آنها توجه کنند بدون شک کارمندان آن سازمان نیز افراد وفاداری خواهند شد که برای پیشرفت آن سازمان تلاش خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала