هند از ترک روسیه امتناع کرده و باعث تعجب آمریکا شد

Russian and Indian flags
Russian and Indian flags - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2022
اشتراک
نشریه آسیا تایمز می نویسد، ایالات متحده از تصمیم هند برای کنار گذاشتن تحریم های اعمال شده علیه مسکو به دلیل عملیات نظامی در اوکراین و شروع تجارت با طرف روسی به روبل شگفت زده شد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکید می شود که تفاوت های واشنگتن و دهلی نو در ارزیابی رویدادها نشان دهنده روند منطقه ای به سمت نزدیکی بیشتر بین روسیه، هند و چین است.
در این مقاله آمده است: هند با امتناع از کنار گذاشتن متحد دیرینه خود روسیه در رابطه با بحران اوکراین، آمریکا را غافلگیر کرد. این کشور به جای حمایت از تحریم های ایالات متحده، ابزارهای انتقال ارز و سرمایه گذاری محلی را برای تجارت با روسیه به روبل و روپیه توسعه داده به این امید که مازاد درآمدهای روسیه وارد بازار اوراق قرضه شرکت های هندی شود.
رسانه: هند به دنبال کشتی برای انتقال نفت روسیه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
رسانه: هند به دنبال کشتی برای انتقال نفت روسیه است
مقاله نویس آسیا تایمز معتقد است که خود کاخ سفید با رها کردن "تحقیرآمیز" افغانستان و ناتوانی در حل بحران اوکراین، کشورها را برای همکاری (با دیگران" سوق می دهد.
این نشریه می نویسد: "مشکل دشوار اول باید توسط خود سه قدرت آسیایی حل شود. ملاحظه دوم دهلی نو را متقاعد کرد که دوستی آمریکا مانند یک انبار باروت است که هر لحظه ممکن است منفجر شود."
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای ارتش اوکراین حمله می کنند و در حال حاضر پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. وزارت دفاع روسیه هدف اصلی خود را آزادسازی منطقه دونباس نامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала