ویزیت پزشکان بخش خصوصی ٢۴ درصد گران شد +عکس

© Depositphotos.com / Goodluzهشدار درباره علائم سرطان پوست شبیه به نیش حشرات
هشدار درباره علائم سرطان پوست شبیه به نیش حشرات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
اشتراک
افزایش ٢۴ درصدی تعرفه‌های خدمات پزشکی و تصویب آن با انتقاد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بهرام عین الهی، وزیر بهداشت ایران در خصوص تغییر تعرفه‌های خدمات پزشکی گفت: "میانگین تعرفه در بخش دولتی ١٩.۵ درصد و در بخش خصوصی ٢۴ درصد افزایش پیدا کرد و تعرفه‌های خدمات پزشکی طبق قانون در هیات وزیران به تصویب رسید که جزئیات آن به بیمه‌ها و سازمان نظام پزشکی ابلاغ خواهد شد."
عین الهی همچنین افزود: "سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی تعرفه‌های پیشنهادی را امضا کرده بودند.اما این موضوع با انتقادات تند کاربران همراه شده است. کاربران بسیاری با کنایه و تلخی به تغییر تعرفه‌های خدمات پزشکی واکنش نشان می‌دهند."
این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند ای کاش در مورد پرداخت مالیات توسط پزشکان نیز به همین اندازه حساسیت وجود داشت ، نه اینکه فقط کارگران و کارمندان در این کشور مالیات پرداخت کنند. جمعی از کاربران هم بر این باورند که بهترین کار تعطیل شدن تمام مطب‌ها، بيمارستان‌ها و مراکز خصوصی تعطیل شود و پزشکان فقط در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی کارکنند و حقوقی معادل کارمندان دولت دریافت نمایند.
تعدادی از کاربران جمله‌ی وزیر بهداشت را که عنوان کرد "گران شد"، (نه اینکه گران کردیم) واکنش نشان می‌دهند. این کاربران عنوان می‌کنند زندگی سخت‌تر می‌شود وقتی درآمدها کم باشد چراکه متقابلا قدرت خرید مردم پایین می‌آید و متاسفانه به جای اینکه قیمت‌ها کنترل شود، گران‌تر هم می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала