لاوروف: تسلیحات غربی ارسال شده به کی‌یف ممکن است به دست تروریست ها بیفتد

© Photoلاوروف: تسلیحات غربی ارسال شده به کی‌یف ممکن است به دست تروریست ها بیفتد
لاوروف: تسلیحات غربی ارسال شده به کی‌یف ممکن است به دست تروریست ها بیفتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
اشتراک
هشدار وزیر امور خارجه روسیه درباره تسلیحات غربی ارسال شده به کی‌یف.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: تسلیحات غربی ارسال شده به کی‌یف، از جمله سامانه های جاولین، ممکن است به دست تروریست ها بیفتد و در نتیجه به کشورهای غربی بازگردد.
لاوروف افزود: جاولین یک سامانه قابل حمل است که برای از بین بردن تانک ها اختراع شده است، اما در واقع می تواند در حملات تروریستی نیز استفاده شود. همه اینها به کجا خواهد رفت؟! تجربه قبلی نشان می دهد که از اوکراین، مانند هر کشوری که کنترل ضعیفی دارد، به ویژه اوکراین، جایی که نئونازی ها در آنجا هستند. گردان‌ها و واحدهای دیگری که تابع فرماندهی کل قوا نیستند و به طور کلی، آنها به رخ می کشند و خودنمایی می کنند و یک مکان دست نخورده خودمختار را در نیروهای مسلح اوکراین اشغال می کنند، خوب، این سلاح، از جمله به کشورهایی که از آن آمده است، گسترش خواهد یافت.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала