یک اقدام تحریک‌آمیز دیگر سرویس‌های ویژه اوکراین

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: سرویس های ویژه اوکراین در حال برنامه ریزی یک اقدام تحریک آمیز در لیسیچانسک هستند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سرویس های ویژه اوکراین در حال برنامه ریزی یک اقدام تحریک آمیز در لیسیچانسک هستند.
میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی گفت که سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین و بریتانیا در حال آماده‌سازی یک اقدام تحریک‌آمیز در لیسیچانسک برای باصطلاح گزارش "جنایت‌های روسیه" هستند.
در لیسیچانسک، جمهوری خلق لوهانسک، افسران نیروهای مسلح اوکراین، همراه با سرویس های ویژه بریتانیا، در حال تهیه یک خبر جعلی دیگر هستند. به همین منظور نمایندگان رسانه‌های اوکراینی و غربی که پیش از این اقدام به عکاسی و فیلمبرداری صحنه‌های جعلی و فیک در بوچا کرده بودند، از قبل وارد این شهر شده‌اند.
وزارت دفاع آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
وزارت دفاع آمریکا : کمک به اوکراین شامل بیش از 700 پهپاد انتحاری است
ژنرال روس اعلام کرد که ارتش روسیه برخلاف نیروهای مسلح اوکراین و تشکل های ملی گرایانه، با جمعیت غیرنظامی "به طور کاملا انسانی" رفتار می کند. به گفته وی، نیروهای مسلح به زیرساخت های غیرنظامی اوکراین حمله نمی کنند.
وی در ادامه افزود: "ما از قبل به غرب به اصطلاح متمدن هشدار می دهیم که این جعلیات توسط مقامات کیف در مورد گویا "جنایت های روسیه" برنامه ریزی شده است تا در آینده نزدیک به طور گسترده از طریق رسانه های غربی منتشر شود".
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала