آخرین جزئیات از درگیری در ایست و بازرسی زاهدان

© Sputnikسیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
اشتراک
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات جدید درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان از دستگیری تعدادی از عوامل این حادثه تروریستی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علیرضا مرحمتی بامداد شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در جریان درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان "محمود آبسالان" فرزند سردار "پرویز آبسالان" جانشین سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
وی تصریح کرد: در رابطه با این حادثه تاکنون تعدادی دستگیر شده‌اند و اقدامات اطلاعاتی در حال انجام است که متعاقباً نتایج آن اطلاع‌ رسانی می‌شود.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دنبال وقوع این درگیری هیچ کسی مجروح نشده و بقیه افراد درگیر با عملیات در محل ایست و بازرسی سالم هستند.
مرحمتی یادآور شد: عاملان حادثه دستگیر شده‌اند و تحقیقات در حال انجام است.
بنابراین گزارش، بامداد امروز شنبه خودروی سردار "حسین الماسی" فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان مورد حمله یک خودروی حامل چهار سرنشین قرار گرفت که بر اثر این حادثه تروریستی "محمود آبسالان" محافظ وی جان خود را از دست داد.
گفته می‌شود، "محمود آبسالان" در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تأمین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داده است.
مطابق اطلاعات کسب‌ شده با عکس‌ العمل به‌ موقع تیم عملیات سپاه، هر چهار سرنشین خودروی ضارب دستگیر شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала