ایلان ماسک شرایط زندگی انسان ها در کره مریخ را تشریح کرد

© REUTERS / Aly Songایلان ماسک
ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
اشتراک
ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس اعلام کرد استعمارگران مریخ نمی توانند روی شرایط زندگی راحت حساب کنند. او در این مورد در مصاحبه ای برای پروژه TED صحبت کرد که در کانال یوتیوب این پروژه منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این کارآفرین در گفتگو با کریس اندرسون، متصدی دائمی کنفرانس TED، گفت که آباد کردن مریخ آزمونی جدی برای بشریت خواهد بود. این میلیاردر آمریکایی افزود: بسیار مهم است که تأکید کنیم زندگی در مریخ، به ویژه در ابتدا، مجلل نخواهد بود.
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
ایلان ماسک تهدیدهای اصلی برای بشریت را اعلام کرد
او با توصیف زندگی افرادی که تصمیم گرفتند به سیاره دیگری نقل مکان کنند، انتخاب آینده افراد مایل به اقامت در مریخ را با فراخوان های آغاز قرن بیستم برای تسخیر منطقه قطب جنوب مقایسه کرد. ایلان ماسک تاکید کرد: "این خطرناک است، آنجا ناراحت کننده است. ممکن است برنگردید. دشوار است، کار سختی است."
ایلان ماسک همچنین به اندرسون گفت که علاقه مندانی که تصمیم به پرواز دارند باید از این فرصت استفاده کرده و "ایده جامعه را بازنگری کنند." ماسک گفت: "این برای افزایش امید به زندگی بشریت یا آگاهی بسیار مهم است." به گفته وی، تمدن بشری می تواند در کره زمین در نتیجه تغییرات شدید آب و هوا، فوران ابر آتشفشان یا برخورد سیاره خاکی با یک شهاب سنگ غول پیکر فنا شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала