متخصصان تغذیه عادات افراد لاغر اندام را فهرست کردند

CC0 / Pixabay / متخصصان تغذیه عادات افراد لاغر اندام را فهرست کردند
متخصصان تغذیه عادات افراد لاغر اندام را فهرست کردند - اسپوتنیک ایران, 1920, 20.04.2022
Telegram
متخصصان تغذیه توصیه می کنند که اگر می خواهید وزن کم کنید، میان وعده های کربوهیدرات را با میان وعده های پروتئینی تعویض کنید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ETNT، متخصصان تغذیه پنج عادت افراد لاغر اندام را فهرست کرده اند که به سرعت متابولیسم کمک می کند و تا بتوانید به راحتی از شر وزن اضافی خلاص شوید.
گروهی از متخصصان تغذیه توضیح می دهند متابولیسم سریع تر برای همه افرادی که می خواهند وزن کم کنند و پس از آن لاغر بمانند ضروری است.
متخصصان تغذیه می‌گویند: متابولیسم سریع مواد مغذی غذاها را تجزیه می‌کند، از کالری‌ها به طور مؤثر استفاده می‌کند و آنها را به عنوان چربی ذخیره نمی‌کند.
به گفته آنها، فردی با متابولیسم کند می تواند با علائم مشخصی مانند احساس خستگی مداوم، مشکلات گوارشی و میل به کربوهیدرات ها متوجه این موضوع شود.
متخصصان تغذیه توصیه کردند برخی از عادات غذایی را تغییر دهم تا متابولیسم بدن خود را بدون هیچ تلاش اضافی افزایش دهید. اولاً، میان وعده‌های کربوهیدراتی را با مواد پروتئینی جایگزین کنید، زیرا بدن در حال حاضر 30 درصد کالری را برای هضم چنین غذاهایی صرف می‌کند.
متخصصان توضیح دادند: به عنوان مثال، پس از خوردن سینه بوقلمون 300 کالری، تقریباً 90 کالری آن در طول هضم می سوزد.
علاوه بر این، آنها توصیه کردند که اندازه وعده غذایی را کاهش دهید، زیرا خوردن بیش از حد مورد نیاز، فرد را بی حال و غیرفعال می کند. در عین حال، متخصصان تغذیه توصیه می کنند که اجازه کسری کالری روزانه را ندهید. عدم وعده‌های غذایی و از دست دادن کالری‌های حیاتی در طول روز، متابولیسم را کند می‌کند و باعث می‌شود بدن کالری‌ها را برای مدت طولانی نگه دارد تا به عملکرد خود ادامه دهد.
متخصصان تغذیه همچنین به کاهش مصرف نوشیدنی‌های الکلی توصیه کردند که متابولیسم را کاهش داده و اشتها را تحریک می‌کنند و به اهمیت خوردن سبزی‌های برگ سبز که سطح قند و چربی خون سالم را تضمین می‌کنند، اشاره کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала