اعتراض با آفتابه در مجلس پاکستان +ویدئو، عکس

© Photo / IK / IKعمران خان
عمران خان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
اشتراک
اعضای حزب عمران خان در مجلس پاکستان به نایب رئیس مجلس با آفتابه حمله کردند و بدین شکل اعتراض خود را اعلام نمودند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از مجلس پاکستان در روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است که اعتراض اعضای حزب عمران خان را به تصویر می‌کشد.
در این ویدئو اعضای حزب عمران خان با پرتاب آفتابه به سمت نایب رئیس مجلس، اعتراض خود را عنوان می‌کنند. ویدئوی این استقبال به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از رسانه‌های خبری خارجی نیز این خبر را پوشش دادند.
عمران خان ۶۹ ساله با انتقادهای فزاینده‌ای از عملکردش از جمله مدیریت اقتصادی‌اش مواجه بود و بر اساس قانون اساسی پاکستان نخست وزیر باید اکثریت مجلس شورای ملی را که ۳۴۲ نماینده دارد، در اختیار داشته باشد.وی اولین نخست وزیر پاکستان است که با رای عدم اعتماد برکنار شد.
عمران خان پیش از این نیز هشدار داده بود که در صورت برکناری، دولت جدید را به رسمیت نخواهد شناخت و جدایی از این مخالفانش را به همکاری با ایالات متحده متهم کرده است اما آمریکا این اتهام را رد می‌کند.
کاربران عنوان می‌کنند با این اتفاق عمران خان و اعضای حزبش رسوا شدند و این خبر را با هشتگ‌های مختلف چون "حمله‌ی آفتابه‌ای در پاکستان"، "استقبال آفتابه‌ای در مجلس پاکستان" و از این قبیل موارد استفاده می‌کنند و ویدئوی این اتفاق را در صفحات اجتماعی مختلف منتشر می‌کنند. کاربرانی نیز با طنز عنوان می‌کنند چقدر آفتابه‌هایشان کوچک است و چرا شبیه به کلاه ایمنی هستند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала