اسیر بریتانیایی درخواست مبادله با سیاستمدار مخالف اوکراینی کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ویکتور مدودچوک سیاستمدار مخالف اوکراینی
ویکتور مدودچوک سیاستمدار مخالف اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
یکی از بریتانیایی‌ های اسیر شده از نخست‌ وزیر بریتانیا بوریس جانسون خواست تا تبادل وی با ویکتور مدودچوک سیاستمدار مخالف اوکراینی دستگیر شده را تسهیل کند.
به گزارش اسپوتنیک، دو شهروند بریتانیایی که در اوکراین تسلیم شدند به نخست وزیر بریتانیا بوریس جانسون برای کمک به تبادل آنها با ویکتور مدودچوک، سیاستمدار مخالف اوکراینی مراجعه کردند.
این اسیر بریتانیایی در پخش برنامه "۶۰ دقیقه" در کانال تلویزیونی روسیه-۱ گفت: آقای بوریس جانسون، نام من شان پینر است. تا آنجا که من می دانم، ویکتور مدودچوک در بازداشت به سر می برد و من و آیدن آسلین می خواهیم با او مبادله شویم. از کمک شما در این زمینه سپاسگزار خواهیم بود. آنها با من خوب رفتار می کنند، من موقعیتی که در آن قرار دارم را درک می کنم. به ما غذا می دهند و آب می دهند. من از شما می خواهم از طرف خودم و آیدن آسلین، مبادله مدودچوک را تسهیل کنید.
آسلین به نوبه خود افزود: به نظر او مهم است که نخست وزیر بریتانیا به درخواست اوکسانا مارچنکو همسر مدودچوک برای مبادله آنها با همسرش توجه کند.
آسلین گفت: اگر بوریس جانسون واقعاً همانطور که می‌گوید به شهروندان بریتانیا اهمیت می‌دهد، در این صورت به (ولادیمیر) زلنسکی فشار می‌آورد تا کار درست را انجام دهد و ویکتور را به خانواده‌اش و ما را به خانواده‌هایمان بازگرداند.
پیش از این، آکسانا مارچنکو همسر ویکتور مدودچوک سیاستمدار اوکراینی، از بستگان شهروندان بریتانیایی که توسط ارتش جمهوری خلق دونتسک و فدراسیون روسیه اسیر شده بودند، درخواست کرد تا به لندن بروند و آنها را با همسرش مبادله کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала