توقف چند ساعته پرواز در فرودگاه‌ های تهران

© Photo / IRNAتوقف چند ساعته پرواز در فرودگاه‌ های تهران
توقف چند ساعته پرواز در فرودگاه‌ های تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتراک
هم زمان با روز ارتش و اجرای رژه هوایی نیروهای مسلح فردا (دوشنبه، ۲۹ فروردین‌ ماه) پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌ های تهران و کرج از ساعت هفت صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نمی‌ شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مسعود نیک بخت معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران، در این زمینه اظهار کرد: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌ شود.
وی بیان‌ داشت: به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت‌ کننده در رزمایش و دیگر پروازها، به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌ های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌ های مهرآباد، امام‌ خمینی، پیام و غیره) از ساعت هفت صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.
نیک بخت خاطرنشان کرد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین‌ المللی، به همه شرکت‌ های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعت‌ ها، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌ شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала