نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران روانه زندان شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فدراسیون فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
منابع خبری ایران از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور توسط وزارت اطلاعات خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری صدا و سیمای ایران به نقل از یک منبع آگاه اعلام داشت: در ادامه برخورد با متهمان پرونده کثیرالشاکی رمزارز کینگ مانی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، امروز بازداشت و روانه زندان شد.
این منبع آگاه افزود: پیش از نیز آقای (ف. ق) متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری نیز بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.
علی دایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
توضیح جالب ماتئوس درباره شوخی با اسطوره فوتبال ایران +ویدئو، عکس
وی تصریح کرد: پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است. این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور و در قالب رمز ارز کینگ مانی صورت گرفته است.
این منبع آگاه گفت: گردانندگان رمز ارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی بصورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت بازاریابی برای سرمایه‌گذاری بیشتر بوجود آوردند تا آنجا که قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه بصورت غیر واقعی و تنها در شبکه از ۴ یورو به چندین هزار یورو افزایش یافت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала