میزان اعتماد مردم آمریکا به بایدن به پایین ترین سطح خود رسید

© REUTERS / U.S. President Joe Biden attends events at the U.S. Capitol to commemorate first anniversary of Capitol attack in Washingtonجو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
میزان اعتماد مردم آمریکا به جو بایدن، رئیس جمهور کشورشان به پایین ترین سطح خود رسیده است. این مطلب توسط شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این شبکه تلویزیونی نتایج نظرسنجی های چهار سازمان جامعه شناسی مختلف را با هم مقایسه کرده است. به گفته آنها میزان اعتماد به ارباب فعلی کاخ سفید حدود 41 درصد است.
بایدن نتوانست نام خانوادگی پوتین را درست تلفظ کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
دست دادن جو بایدن با یک شخصیت خیالی + ویدیو
سی‌ان‌ان می‌نویسد: " سطح بسیار پایین‌ اعتماد به رئیس‌جمهور ایالات متحده حاکی از آن است که ما با چنان رئیس‌جمهوری روبرو هستیم که با مشکلات بزرگی مواجه است".
پیش از این، روزنامه چینی گلوبال تایمز پیشنهاد کرده بود که بایدن روسیه را به "نسل کشی" متهم می کند تا توجه مردم را از مشکلات داخلی ایالات متحده منحرف کند. این نشریه همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که بایدن زمانی که نتوانست توانایی حل مشکلات داخلی ایالات متحده را نشان دهد به موضوع روسیه روی آورد. به نوشته گلوبال تایکز رئیس جمهور آمریکا از این واژه به آرامی، به آسانی و بدون هیچ مدرکی استفاده کرده و این "برچسب مبهم" را به روسیه چسبانده و به این شکل سعی کرد توجه مردم را از رکود در اقتصاد آمریکا منحرف کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала