اظهارات زاخارووا در خصوص فعالیت های نظامی-بیولوژیکی آلمان در اوکراین

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه
پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: آلمان به همراه ایالات متحده سال هاست که در اوکراین فعالیت های بیولوژیکی نظامی انجام می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: آلمان، به همراه ایالات متحده، سال هاست که فعالیت های نظامی-بیولوژیکی فشرده ای را در اوکراین انجام می دهد.
زاخارووا خاطرنشان کرد: این تا حد زیادی به برلین این انگیزه را می دهد تا "فعال تر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا در تلاش برای نسبت دادن" روسیه به استفاده از سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی در اوکراین باشد.
وی گفت: بر اساس اطلاعات تایید شده، طرف آلمانی از نزدیک کار خود را در زمینه ایمنی بیولوژیکی با متحدان آمریکایی که شبکه ای متشکل از حداقل 30 آزمایشگاه بیولوژیکی را در اوکراین ایجاد کردند، هماهنگ کرد و همچنین تحقیقات خطرناکی در آنجا انجام شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: ما از مقامات آلمانی می‌خواهیم که فوراً از انتشار مطالب دروغین در مورد قصد کشورمان برای استفاده از سلاح‌های ممنوعه توسط قوانین بین‌المللی در چارچوب نیروهای مسلح روسیه جلوگیری کنند.
زاخارووا ابراز اطمینان کرد که چنین اظهاراتی تنها می‌تواند گردان‌های نئونازی اوکراین را به انجام اقدامات تحریک‌آمیز وحشتناک تحریک کند که مسئولیت اخلاقی و عواقب غم‌انگیز آن بر دوش برلین نیز خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала