لحظه نجات دراماتیکی که در یک کلاس درس دیده‌ شد +ویدئو

© Fotolia / Tyler OlsonШкольники читают книги в библиотеке
Школьники читают книги в библиотеке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
نجات جان یک دانش‌آموز در نیوجرسی توسط معلمش موجی از واکنش‌های مثبت کاربران را به همراه داشته است.
نجات جان یک دانش‌آموز در نیوجرسی توسط معلمش موجی از واکنش‌های مثبت کاربران را به همراه داشته است. به گزارش اسپوتنیک، بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی معلمی در نیوجرسی به دلیل نجات جان دانش‌آموزی که با درب بطری خفه شده بود، به عنوان قهرمان شناخته می‌شود. این معلم شایسته توانست بدون اتلاف وقت و با استفاده از کمک‌های اولیه‌ای و "مانور هایملیچ" که قبلا آموخته بود درب بطری را از گلوی دانش‌آموز بیرون بیاورد.
دوربین نظارتی لحظات ترسناکی را که رخ داده بود را ثبت کرده است و انتشار ویدئوی این اتفاق با تحسین کاربران و نسبت دادن لقب قهرمان به این معلم همراه شده است. کاربران ضمن تحسین و تشویق این معلم عنوان می‌کنند یادگیری و دانش کمک‌های اولیه برای همه‌ی انسان‌های این کره‌ی خاکی لازم است چراکه با اقدام به موقع و سریع هر یک از ما می‌توان جان یک نفر را نجات داد. برخی از کاربران هم معتقدند اگر این مانور بی‌تاثیر بود باید بچه رو سر و ته کرد و بعد همین کار را دوباره انجام داد.
جمعی از کاربرانی ایرانی نیز با مقایسه محیط آموزش و اقدام مناسب معلم در شرایط بحرانی این کلاس درس را با کلاس‌های درس ایران و حتی سیستم آموزشی این کشور مقایسه می‌کنند و عنوان می‌کنند جای بسیار تاسف دارد چراکه به تازگی ویدئویی از رفتار ناپسند ناظم یک مدرسه پسرانه و کوتاه کردن موی سر دانش‌آموزان منتشر شده است که بسیار جای تامل دارد؛ هر چند از این اتفاقات در مدارس ایران کم نیست اما بایستی با موارد این چنینی برخورد شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала