پوتین: امتناع اروپایی ها از منابع انرژی روسیه به خود آنها ضربه زده است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: امتناع اروپایی از منابع انرژی روسیه به آنها ضربه زده است
پوتین: امتناع اروپایی از منابع انرژی روسیه به آنها ضربه زده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که امتناع تعدادی از کشورهای غربی از برقراری همکاری های عادی، از جمله منابع انرژی روسیه باعث تحت تاثیر قرار گرفتن میلیون ها اروپایی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه گفت: امتناع تعدادی از کشورهای غربی از برقراری همکاری های عادی، از جمله منابع انرژی روسیه، از برخی از آنها، تاکنون میلیون‌ها اروپایی را تحت تأثیر قرار داده است. وی افزود که این امر بر ایالات متحده نیز تأثیر گذاشته است.
وی همچنین تاکید کرد که روسیه می تواند مصرف نفت، گاز و زغال سنگ خود را در بازار داخلی افزایش دهد و عرضه به سایر مناطق جهان را افزایش دهد.
همانطور که رئیس دولت روسیه دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد، اولاً کسانی که اقدامات ضد روسی را آغاز کنند، ضررهای ناشی از فشار تحریم ها بر روسیه را متحمل خواهند شد. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: اگر شرکای ما شرایط را در بخش مالی، بیمه، حمل و نقل از جمله حمل و نقل دریایی تشدید کنند، اوضاع از جمله برای آنها تشدید خواهد شد. به گفته وی، 'تامین ناکافی مواد غذایی یا قیمت های بسیار بالا در بازارهای جهانی منجر به گرسنگی در تمام مناطق جهان می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала