مشکلات آلمان به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، بیشتر می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مشکلات آلمان به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، بیشتر می شود
مشکلات آلمان به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، بیشتر می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
نشریه آلمانی "کامپکت" اعلام کرد که اعمال تحریم های آلمان علیه روسیه منجر به فروپاشی این کشور در تمام زمینه های اقتصادی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه کامپکت، در مقاله‌ای آینده آلمان را پیش بینی کرد که کمک تسلیحات به اوکراین و امتناع از گاز روسیه به منافع آلمان نیست.
این نشریه به گفته های وزیر اقتصاد آلمان اعلام نمود که امریکا سوخت شیل صادر می کند و تولید آن آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند.
نشریه کامپکت درمورد خرید گاز از ایالات متحده آمریکا نیز افزود: "برای اینکه آلمان بتواند سوخت دریافت کند، نیاز به ساخت ترمینال های ویژه است و ساخت آنها حداقل دو سال و میلیاردها سرمایه گذاری طول خواهد کشید."
این نشریه درمورد بدهی آلمان همچنان اشاره کرده است: طبق محاسبات کارشناسان اقتصادی، ما در حال حاضر 5 تا 7 تریلیون یورو بدهی داریم و طبق مقررات قدیمی قانون اساسی، حق نداریم یک سنت بیشتر وام بگیریم."
روزنامه‌نگار Compact از آلمان خواست تا با فدراسیون روسیه توافقنامه‌ای منعقد کند که بی‌طرفی خود را در مورد اوکراین ثابت کند و به کمک سلاح به این کشور پایان دهد.
روسیه قول واکنش ملموس به اخراج دیپلمات های روسی از آلمان را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
روسیه قول واکنش ملموس به اخراج دیپلمات های روسی از آلمان را داد
علاوه بر این، در این مقاله آمده است که آلمان باید مالیات بر درآمد را کاهش دهد، خدمت اجباری عمومی را معرفی کند، فرستادن سربازان را به خارج از کشور منع کند، موضع بی‌طرف خود را حفظ کند و تعداد افراد در پارلمان را به نصف کاهش دهد.
روزنامه خاطرنشان کرده است که اگر این اقدامات بطور جدی و فوری صورت نگیرد، آلمان در تمام زمینه ها سقوط خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала