اعلام زمان پرداخت یارانه مناسبتی ماه رمضان در ایران

© Photo / IRNAاعلام زمان پرداخت یارانه مناسبتی ماه رمضان در ایران
اعلام زمان پرداخت یارانه مناسبتی ماه رمضان در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
سومین یارانه مناسبتی در ایران به زودی به حساب مشمولان واریز می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تجارت نیوز، سومین یارانه مناسبتی دولت رئیسی به احتمال قوی در هفته آینده به حساب مشمولان واریز می‌شود. تازه ترین پیگیری‌های از سازمان هدفمندی یارانه‌ها حاکی از آن است که واریز یارانه ماه رمضان هم اکنون در مرحله صدور مجوز و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.
از قرار معلوم مشمولان یارانه رمضان برپایه جامعه هدفی است که در دو مرحله قبل نیز به مناسبت بیست و دوم بهمن (سالروز پیروزی انقلاب) و فرارسیدن عید نوروز یارانه‌ دریافت کرده بودند.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌گوید که با هدف کمک به معیشت خانوارها تمامی محاسبات مربوط به یارانه ماه رمضان را براساس اطلاعات به روز شده و اعلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام داده است.
در مورد مبلغ قطعی و تعداد دریافت کنندگان سومین یارانه مناسباتی هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما از قرار معلوم مبلغ این یارانه کمتر از 150 هزار تومان نخواهد بود و دریافت کنندگان آن نیز به مانند دفعات قبلی خواهند بود. بر این اساس پرداخت یارانه ماه رمضان در دستور دولت است و منتظر مجوز سازمان برنانه و بودجه ابلاغ کند.
پیش بینی می‌شود که در صورت صدور مجوز نهایی و ابلاغ دستور پرداخت از سوی سازمان برنامه و بودجه، یارانه ماه رمضان از هفته آینده تا پیش از عید فطر به حساب مشمولان آن واریز شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала