قربانیان جدید نرم افزارهای جاسوسی اسرائیل فاش شدند

© Fotolia / Tomasz Zajdaقربانیان جدید نرم افزارهای جاسوسی اسرائیل فاش شدند
قربانیان جدید نرم افزارهای جاسوسی اسرائیل فاش شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2022
اشتراک
رویترز مدعی است که نرم افزارهای جاسوسی اسرائیل از اعضای کمیسیون اروپا جاسوسی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در سال 2021، چندین مقام بلندپایه کمیسیون اروپا قربانی نرم افزارهای جاسوسی توسعه یافته توسط شرکت اسرائیلی NSO Group شدند. این را رویترز به نقل از منابع نزدیک به تحقیق در مورد این حادثه گزارش داده است.
همچنین اسنادی با جزئیات تحقیقات در اختیار آژانس بود. به گفته یکی از آنها، سیاستمدار بلژیکی، کمیسر اروپا برای عدالت و حکومت قانون، دیدیه ریندرز، مورد نظارت قرار گرفت. همچنین از نرم افزارهای جاسوسی علیه حداقل چهار مقام بلندپایه کمیسیون اروپا استفاده شده است.
نرم افزارهای مخرب روی ابزارهای مقامات اروپایی پیدا شد. این واقعیت که گوشی های هوشمند آنها مورد حمله قرار گرفت توسط شرکت اپل در نوامبر 2021 به مقامات گزارش شد. این شرکت یک اعلان برای چندین دارنده آیفون ارسال کرد که آنها را "هدف حمله متجاوزان" قرار داد.
در 18 ژانویه، گزارش شد که پلیس اسرائیل از نرم افزار Pegasus متعلق به گروه NSO برای هک گوشی های هوشمند رهبران معترضان علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق، استفاده کرده است. نرم افزارهای جاسوسی برای هک کردن کارمندان سابق دولتی، شهرداران و رهبران مدنی در میان شهروندانی که از اعتراضات حمایت کردند، استفاده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала