مقام ایرانی از پیروزی در یک پرونده بین المللی 40 میلیون یورویی خبر داد

© Photo / Pixabay / Gerd Altmann یورو فقط 17 تومان
یورو فقط 17 تومان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2022
اشتراک
نوشادی: اواسط بهمن‌ماه با ادعای متقابل علیه یک شرکت فرانسوی مجموعا 40 میلیون یورو برگشت داده شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز ایران گفت: ما با وجود آنکه قراردادهای بین‌المللی داشتیم و داریم برای حضور جدی تر در بازارهای بین‌المللی نیاز داریم که افق‌های جدید تری را فتح نمائیم. در حال حاضر 90 درصد قراردادهای ما فارسی است و باید بپذیریم که زیرساخت‌های حرفه‌ای مدیریت پروژه در سطح بین‌الملل را نداریم.
وی با اشاره به اینکه تخصص‌های مالی و حقوقی متعددی برای بازارهای بین‌المللی لازم است، افزود: یک قراردادی ما با شرکت سفره گاز فرانسه داشتیم، در واقع قرارداد با شرکت ذخیره سازی گاز بود و بعد از انحلال این شرکت با شرکت مهندسی توسعه گاز منعقد شد، که به دلیل مسائل تحریم این شرکت ما را ترک کرد و رفت. این شرکت در دادگاه بین‌المللی پاریس 26 میلیون یورو علیه ما claim (ادعا) کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز ایران ادامه داد: در این پرونده ما ادعای تقابل کردیم و گفتیم ما از اینها شاکی هستیم. نتیجه پیگیری در داوری پاریس که رأی اولیه آن 12 بهمن آمد، نه تنها آن 26 میلیون یورو برگشت، بلکه با تلاش تیم حقوقی 13 میلیون یورو ما علیه این شرکت تأیید شد و در مجموع حدود 40 میلیون یورو که نزدیک به رقم دکل گم شده است، رقم برگشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала