قانون جدید یک شرکت تبلیغاتی برای مبارزه با آسیب‌های روانی +عکس، ویدئو

© AP Photo / Ben CurtisУчастники конкурса "Мисс и мистер Альбинизм" в Кении
Участники конкурса Мисс и мистер Альбинизм в Кении  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2022
اشتراک
برای پیشگیری از آسیب‌های روانی زنان و دختران، روتوش در تبلیغات شرکتی ممنوع شد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت Ogilvy که یک آژانس تبلیغاتی، بازاریابی و روابط عمومی انگلیسی است اعلام کرد با نیت مبارزه با آسیب‌های سلامت روانی، دیگر با اینفلوئنسرهایی که که بدن یا چهره خود را برای تبلیغات ویرایش می‌کنند کار نخواهد کرد. این تصمیم Ogilvy در حالی اتخاذ می‌شود که دولت انگلیس به دنبال تصویب لایحه‌ای است که فعالیت رسانه‌ای افرادی که تصاویر خود را در رسانه روتوش می‌کنند محدود کند.
یکی از مدیران Ogilvy در این باره می‌گوید: "ما به‌عنوان آژانس و بازاریاب برندها، وظیفه داریم از نسل بعدی افراد مراقبت کنیم تا با چیزهایی که اکنون می‌بینیم بزرگ نشوند." این ممنوعیت برای تمام مشتریان Ogilvy همچون شرکت مطرح Dove قابل اعمال است.
جمعی ار کاربران با اشاره به آسیب‌هایی که تبلیغات در فضای مجازی می‌تواند به زنان در سراسر جهان بزند، این اقدام را بسیار تحسین می‌کنند و امیدوارند این مسئله در جوامع مختلف بیان و درک شود.
گروهی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند به حسن نیت شرکت‌های تبلیغاتی نمی‌شود اعتماد کرد چراکه ممکن است آنها پس از این مدل‌هایی با زیبایی طبیعی بیابند که به این شکل بدین شکل بسیاری خود را با این مدل‌ها مقایسه می‌کنند و بیشتر خود را مورد مقایسه قرار می‌دهند و بیشتر صدمه می‌بینند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала