ارتش آمریکا شبه نظامیان را برای حمله به پالمیرا آموزش می دهد

© Photo / Capt. Jason Welchارتش آمریکا شبه نظامیان را برای حمله به پالمیرا آموزش می دهد
ارتش آمریکا شبه نظامیان را برای حمله به پالمیرا آموزش می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2022
اشتراک
خبرگزاری دولتی سوریه می گوید ارتش آمریکا در حال آموزش شبه نظامیان برای حمله در نزدیکی پالمیرا است.
به گزارش اسپوتنیکبه نقل از سانا، منابع محلی اطلاع دادند که مستشاران نظامی آمریکایی در حال آموزش برای شبه نظامیان داعشی هستند که در یک پایگاه نظامی، زندانی در شهر الشدادی در استان الحسکه در شمال شرق سوریه نگهداری می شوند.
به گفته سانا، نیروهای اشغالگر آمریکایی در روزهای اخیر آموزش گروه تروریستی داعش را که در زندانی در پایگاه الشدادی در روستایی جنوب استان الحسکه به سر می برند، تشدید کرده اند. در شلیک سلاح های خودکار سبک، آر پی جی و راکت انداز که بر روی شانه نصب شده اند.
این منابع خاطرنشان کردند که مربیان آمریکایی همچنین در حال آموزش شبه نظامیان در استفاده از موشک های ضد تانک برای آماده شدن برای استقرار آنها در مدت کوتاهی در مناطق بیابانی دیرالزور و پالمیرا برای حمله به تأسیسات و اماکن حیاتی ارتش سوریه و همچنین نقاط پرجمعیت نزدیک پالمیرا هستند.
رسانه‌های سوری در ماه‌ های اخیر گزارش داده‌ اند که نیروهای آمریکایی صدها جنگجوی داعش را همراه با شبه‌ نظامیان کرد از عراق و زندان‌ های تحت کنترل خود به پایگاه خود در التنف در نزدیکی مرز سوریه و اردن برای آموزش و تجهیز برای حملات تروریستی علیه مقامات و شهروندان سوری منتقل می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала