واکنش رئیس جمهور ایران به خبرسازی درباره هزینه ۸۰۰ میلیونی سفرش به کرج +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAسید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
ابراهیم رئیسی در به حواشی اخیر سفر پرهزینه‌اش واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور وقت ایران به همراه هیات دولت همچنان ادامه دارد اما با سفر استانی اخیر ایشان به استان البرز در ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱مصادف با پنجم ماه رمضان، حواشی پیرامون سفر پرهزینه‌ایشان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های مختلف کاربران را به دنبال داشته است.
انتشار نامه جعلی پیش از سفر روز پنجشنبه رئیسی به استان البرز که به دروغ‌پردازی علیه دولت و ادعای هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیس جمهوری و هیأت همراه به کرج پرداخته بود، بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه‌های این کشور به همراه داشت به طوری که وی در جلسه شورای اداری استان البرز به آن اشاره‌ کرد.
رئیسی در بخشی از اظهار خود در این جلسه بیان کرد: "مثل اینکه در آغاز سفر ما یک برگه‌ای را در ارتباط با خرج سفر پخش کردند که ما نمی‌دانیم؛ چون ما با مترو به کرج آمدیم و افطار هم با آقایان امام جمعه و استاندار مهمان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم. این هزینه کجا می‌رود؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود!"
برخی از کاربران این صحبت‌ها را نمی‌پذیرند و اما جمعی معتقدند با فردی که شایعه‌پراکنی می‌کند برخورد شود. کاربرانی تقاضای رسیدگی به مشکلات بسیار مردم دارند و امیدوارند این دولت برای مرم اقدامات مفیدی انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала