واکنش اسطوره فوتبال ایران به ماجرای درگیری لفظی با سفیر برای باز کردن کراواتش +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / علی دایی
علی دایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
علی دایی به توضیح در خصوص برخی حواشی در مراسم قرعه کشی جام جهانی پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تابناک ورزشی، حضور علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر به دعوت فیفا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و شبکه‌های اجتماعي داشت. بازتاب مثبت این حضور افتخارآفرین علی دایی که یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ فوتبال آسیا محسوب می‌شود، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه‌ها داد، اما در این میان برخی خبرسازی‌ها و حواشی عجیب و تایید نشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین‌المللی ورزش ایران با سفیر کشور ایران در دوحه بود.
طی چند روز اخیر در کانال‌های ورزشی و بعضا سیاسی، خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است که شهریار فوتبال ایران در پیگیری خبرنگار تابناک، این اخبار را به طور کامل تکذیب کرد.
علی دایی با اشاره به جدا بودن محل استقرار مدعوین با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که قرار بود روی سن بایستند، توضیح داد که اصلا دیدار و گفت‌‌وگویی با سفیر نداشته است و چنین درخواستی از او نشده است چراکه او به همراه سایر مهمانان ویژه مراسم قرعه‌کشی، پشت سن حاضر بوده و قبل از شروع مراسم هم با سفیر ایران روبرو نشده بود که بخواهد مکالمه‌ای با این مضمون یا هر محتوای دیگری صورت گرفته باشد.
دایی به تابناک گفت: "سال‌هاست در چنین برنامه‌هایی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می‌شوم و این حرف و حدیث‌ها را هم الان از شما می‌شنوم و البته برایم تازگی ندارد. اگر چنین چیزی بود خودم می‌گفتم اما حقیقت ندارد."
کاربران بسیاری ضمن تحسین شهریار فوتبال که همیشه جانب مردم کشورش بوده عنوان می‌کنند برخی از روی حسادت و برای فریب مردم به منظور منتقل کردن خواسته‌هایشان پشت وجهه علی دایی پنهان می‌شوند تا آنها را از زبان این شخصیت محبوب مردمی بیان کنند اما تاکنون هم این افراد از این روش به اهداف خود نرسیده‌اند و نخواهند رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала