سرقت بار کامیون‌ها در روز روشن و استیصال رانندگان +ویدئو

© Sputnik / Maksim Bogodvid برنامه ریزی برای مونتاژ کامیون های کاماز در ایران
برنامه ریزی برای مونتاژ کامیون های کاماز در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
سرقت بار کامیون‌ها توسط چند تن از مسافرانی که در مرز شلمچه در حال عبور از این جاده بودند با واکنش‌های انتقادی کاربران فراوانی در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اتفاق اخیر در جاده شلمچه در استان خوزستان در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از سرقت بار یک کامیون در روز روشن برخی افراد حاضر در آن مسیر بودند.
این ویدئو به صورت گسترده در میان کاربران ایرانی دست به دست شد تا اینکه فاخر باوی، دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در این‌باره عنوان کرد: "پس از انتشار تصاویری از راهزنی، از کامیون‌های باری سبزی و صیفی جات در مرز شلمچه دستورات قضائی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد و ۵ نفر متهم در این خصوص دستگیر و برای تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند."
کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی این چنین بار کامیون‌هایی را که دست رانندگانشان به جایی بند نیست را به با خیالی آسوده به سرقت می‌برند، عنوان می‌کنند از اینکه فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است که مسائل این چنینی مطرح شود و زمینه‌ای برای برطرف کردن آن شود خوشحال هستند. این کاربران از شخصی که این ویدئو را گرفته است تشکر می‌کنند و عنوان می‌کنند شماره پلاک خودروها به بازداشت این افراد سرعت بیشتری می‌بخشد.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند موضوع امنیت چیز ساده‌ای نیست و باید با اینگونه افراد برخورد قاطع و جدی شود تا شاهد بیشتر شدن این موارد نباشیم. کاربرانی نیز معتقدند فقر در ایران که ناشی از تورم، گرانی و عدم نظارت صحیح در بازار و مدیریت درست است زمینه‌ی این رفتارهای هنجارشکنانه است بنابراین پلیس بهتر است با دزدهایی که سرمایه مردم ایران را به صورت میلیاردی به یغما بردند برخورد سخت کند و پیگیر بازداشت آنها باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала