آماری جالب از آلمانی هایی که از اینترنت استفاده نمی کنند

CC0 / Pixabay / می دانید چرا استفاده بیش از حد از گوشی هوشمند شما را چاق می کند؟
می دانید چرا استفاده بیش از حد از گوشی هوشمند شما را چاق می کند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2022
اشتراک
در کل جهان، ۳۷ درصد از جمعیت جهان هرگز از اینترنت استفاده نکرده اند، اما این امار در آلمان بین 8 تا 21 درصد است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال ثریا، برای اکثر شهروندان آلمانی، گوشی هوشمند بخشی ضروری از زندگی روزمره آن‌ها است، اما طبق داده‌های اداره آمار فدرال این کشور، حدود ۶درصد از آلمانی‌های ۱۶ تا ۷۴ ساله (معادل ۳.۸ میلیون نفر) از اینترنت استفاده نمی‌کنند.
در آلمان چه سن بالاتر باشد، درصد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در سن کم بیشتر است بطوریکه درصد آن‌ها در بین افراد ۶۵ تا ۷۴ ساله به حدود ۲۱ درصد رسیده است. همچنین این درصد در سنین بین ۵۵ تا ۶۴ سال به ۸ درصد کاهش یافته است.
پرچم هند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
راه اندازی "اینترنت مستقل" در هند
اداره آمار آلمان اعلام کرد که با توجه به گواهی واکسن و رزرو نوبت آنلاین که اکنون در بسیاری از نقاط ضروری است، زندگی آفلاین افراد در طول همه‌گیری کرونا پیچیده‌تر شده است. در اتحادیه اروپا، میانگین نسبت افرادی که در سال ۲۰۲۱ از اینترنت استفاده نکردند، ۸ درصد بوده است. در ایرلند، اسکاندیناوی، هلند و لوکزامبورگ، کمتر از ۵ درصد از افراد ۱۶ تا ۷۴ ساله هرگز از اینترنت استفاده نکردند، اما بیشترین درصد در یونان (۲۰ درصد)، بلغارستان (۱۷ درصد) و پرتغال (۱۶ درصد) ثبت شده است. بر اساس برآورد‌های اتحادیه بین المللی مخابرات سازمان ملل، ۳۷ درصد ااز جمعیتی جهانی هرگز از اینترنت استفاده نکرده اند (معادل حدود ۲.۹ میلیارد نفر در سراسر جهان) که این آمار جهانی نسبتا بالا است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала