تلاش والت دیزنی برای ترویج همجنسبازی بین کودکان +عکس، ویدئو

© Photo / The Gay BeardsLe duo The Gay Beards
Le duo The Gay Beards - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
کمپانی والت دیزنی در انیمیشن جدید خود مجدد همجنسبازی را ترویج کند.
به گزارش اسپوتنیک، تارنمای "دیلی میل" در گزارشی نوشت: "پس از اینکه کارمندان پیکسار شرکت دیزنی را متهم به حذف شخصیت‌های همجنس‌باز در فیلم‌ها کردند، دیزنی در حال بازگرداندن صحنه بوسیدن دو زن در انیمیشن "Lightyear" است."
گفته می‌شود قرار است صحنه بوسیدن همجنس‌بازانه بین دو شخصیت زن در انیمشن لایتیر که اسپین‌آف داستان اسباب‌بازی‌ است، به نمایش گذاشته شود. نه دیزنی و نه پیکسار هیچ نظر عمومی در مورد صحنه سانسور شده یا این فیلم بیان نکرده‌اند. پیش از این نیز "باب چاپک" مدیرعامل دیزنی به دلیل محکوم نکردن لایحه‌ای که در فلوریدا برای محدود کردن بحث LGBTQ در مدارس تصویب شد، مورد انتقاد قرار گرفت.
منبعی به نشریه " Variety" گفته است که این فیلم - که کریس ایوانز در آن نقشی تخیلی از زندگی واقعی الهام گرفته از شخصیت باز لایتیر در فیلم داستان اسباب بازی را ایفا می‌کند - شخصیتی به نام هاثورن را به تصویر می‌کشد که صداپیشگی آن را اوزو آدوبا هنرپیشه آمریکایی بر عهده دارد که با زن دیگری در رابطه است. گویا این رابطه در فیلم حفظ شد، و ظاهراً بوسه بین دو شخصیت مونث که سانسور شده بود و در میان هیاهوی اخیر مجددا در فیلم گنجانده شده است.
داستان انیمیشن لایتیر ۲۰۲۲ درباره شخصیت باز لایتیر است؛ کاراکتری که در سری انیمیشن‌های داستان اسباب بازی، عروسک‌های باز بر اساس آن ساخته شده‌اند. باز لایتیر شخصیتی خیالی است که در سری انیمیشن‌های Toy Story توسط پیکسار ساخته شده است. نام باز لایتیر در گرامیداشت باز آلدرین (Buzz Aldrin)، فضانورد Apollo 11 و دومین نفری که ناسا ادعا می کند روی ماه راه رفت، انتخاب شده است. باز یکی از دو شخصیت اصلی انیمیشن‌های داستان اسباب بازی محسوب می‌شود؛ عروسکی که به همراه دوستش کلانتر وودی (Sheriff Woody) با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود.
کاربران بسیاری ازا اینکه این مسائل در کاتون‌های کودکان مطرح می‌شود بسیار عصبانی هستند و معتقدند نباید این موارد وارد سرگرمی‌های کودکان شود. این کاربران راه‌اندازی کارزار برای محکوم کردن اقدامات غیراخلاقی همجنسگرایان در فیلم‌ها و برنامه‌های کودکان را ضروری می‌دانند تا این موارد بیش از این عادی جلوه داده نشوند و آنها را به نمایش نگذارند.
در میان جمعی از کاربران از این موضوع حمایت می‌کنند و بر این باورند که بهتر است کودکان با این مسائل آشنا شوند تا راحت‌تر بتوانند خود و نیازهای خود را بشناسند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала