کلاهبرداران 1.5 میلیون دلار از اپل سرقت کردند

© REUTERS / Carlos Garcia Rawlinsکلاهبرداران 1.5 میلیون دلار از اپل سرقت کردند
کلاهبرداران 1.5 میلیون دلار از اپل  سرقت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
کلاهبرداران با کلاهبرداری در رابطه با کارت های هدیه 1.5 میلیون دلار از شرکت معروف آمریکایی اپل سرقت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، جیسون توت-پیوسان توسط دادگاه منطقه ای تگزاس در ایالات متحده به دلیل کلاهبرداری از کارت های هدیه اپل به زندان و جریمه نقدی محکوم شده است. این خبر توسط نشریه Appleinsider منتشر شده است.
قاضی دیوید گادبی ، جیسون توت-پیوسان را به دلیل دزدی و استفاده غیرقانونی از تجهیزات اپل که برای ساخت کارت های هدیه استفاده می شد به 60 ماه زندان محکوم کرد. همچنین این مرد باید 1.26 میلیون دلار غرامت به شرکت اپل بپردازد.
آیا آیفون تاشو به معرض فروش گذاشته خواهد شد؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
گزارش و تحلیل
محدودیت های اپل علیه روسیه و تجربیات ایرانیان برای غلبه بر این محدودیت ها
در جریان رسیدگی به این حادثه مشخص شد که توت پیوسان به همراه یکی از همدستانش تجهیزات ساخت گیفت کارت با برند اپل را به سرقت برده اند که می توان از آن برای پرداخت هزینه خرید در فروشگاه های این شرکت استفاده کرد. ثابت شده است که بین سال های 2015 تا 2017 کلاهبرداران کارت هایی به ارزش 1.5 میلیون دلار صادر کرده اند.
دادستان چاد میچام در دادگاه گفت: "اگر آنها فکر می کردند که یک کلاهبرداری یک میلیون دلاری فقط به این دلیل که یک شرکت تریلیون دلاری را هدف قرار داده مورد توجه قرار نمی گیرد، سخت در اشتباه بودند. متیو جی. دسارنو، مامور ویژه اف بی آی گفت: "این طرح با دقت سازماندهی شده منجر به زیان مالی برای یک شرکت بزرگ و مشتریانش شد".
ماموران پلیس فدرال آمریکا از سال 2019 روی این پرونده کار کرده اند. در اکتبر 2021، دادگاه سیدعلی، همدست توت پیوسان را به 37 ماه زندان محکوم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала