قالیباف: اتفاق حرم رضوی با جدیت بیشتری ریشه یابی شود

© Photo / IRNAمحمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران
محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره حادثه حرم رضوی گفت: مسئولین باید چنین اتفاقاتی را به جد پیگیری و آن را ریشه یابی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ایران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حمله اخیر به ۳ طلبه در حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: جنایت رخ داده را در حرم مطهر رضوی محکوم می کنم. این حادثه ناگوار و درگذشت طلبه فعال در مناطق محروم مشهد را به مردم خراسان و خانواده محترم حجت الاسلام و المسلمین اصلانی تسلیت عرض می کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برای دو طلبه دیگر مجروح شده در حرم رضوی آرزوی سلامتی کرد و گفت: مسئولین باید چنین اتفاقاتی را به جد پیگیری و آن را ریشه یابی کنند. پیگیری جدی آغاز شده و امیدوارم که با جدیت بیشتری پیش رود.
قالیباف خطاب به مردم ایران گفت: همه ما باید هوشیار باشیم چرا که فرصت طلبان نباید بتوانند از چنین اتفاقاتی برای بر هم زدن برادری بین ملت ها استفاده کنند. بسیاری از برادران افغان ما در راه دفاع از ایران در میدان های جنگ حضور داشتند و به شهادت رسیدند. ملت ما هوشیار بوده و هوشیار خواهد بود و چنین شیطنت هایی هرگز به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала