خودداری کی‌یف از رعایت کنوانسیون ژنو در قبال اسرای روس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
کی‌یف به انگلستان اطلاع داد که از رعایت کنوانسیون ژنو در مورد اسیران جنگی خودداری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، سپهبد میخائیل میزینتسف، مدیر مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اظهار داشت که رژیم کی‌یف از شکنجه و خشونت علیه پرسنل نظامی روسیه مشابه آنچه توسط مجازات کنندگان در طول جنگ بزرگ میهنی استفاده می‌گردید،هست؛ اما سازمان ملل، سازمان امنیت و همکاری اروپا و کمیته بین المللی صلیب سرخ توجهی به این موضوع ندارند.
مستند شده است که از شکنجه، خشونت، قلدری علیه سربازان روسی استفاده می‌شود که به صورت غیرانسانی از اقدامات مجازات کنندگان در طول جنگ بزرگ میهنی کپی شده است و تمامی اینها به طور گسترده در اینترنت و رسانه‌ها توزیع می شود. متأسفانه چنین حقایق فاحشی بدون توجه جامعه جهانی از جمله سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا و صلیب سرخ باقی مانده است.
به تعویق افتادن زمان تحویل جعبه های سیاه بوئینگ سرنگون شده در ایران به اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
فرمانده لژیون گرجستان در اوکراین: سربازان روس را به اسیری نمی‌گیریم
به گفته وی، کشورهای غربی نه تنها از نقض فاحش قوانین بشردوستانه بین المللی کیف علیه اسیران جنگی روس آگاه هستند، بلکه در تلاش هستند تا به مقامات اوکراینی کمک کنند تا از مسئولیت خود اجتناب کنند. گواه این واقعیت، اینست که رژیم کی‌یف در ۱ آوریل به وزارت خارجه بریتانیا اطلاع داد که قصد ندارد کنوانسیون ژنو در مورد رفتار با اسیران جنگی روسیه را رعایت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала