ترفند عجیب خانم مسافر برای سرقت طلا و جواهرات در مراسم‌های مختلف +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Franck Fifeبرگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم و عروسی ، دلیل اصلی شیوع کرونا در کردستان ایران
برگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم و عروسی ، دلیل اصلی شیوع کرونا در کردستان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
سرقت از مراسم‌هاى مذهبی و غیرمذهبی توسط یک خانم در مشهد مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از بازداشت و مصاحبه با یک خانم که چندین بار در مراسم‌های مختلف ظاهر ‌شده بود و با ترفند عجیبی طلا و جواهرات حاضرین را در یک آن به سرقت می‌برد در فضای مجازی منتشر می‌شود. این گزارش از آن جهت که سارق هر بار برای سرقت به ایران با برنامه‌ریزی قبلی مسافرت می‌کرده با واکنش‌های تند کاربران ایرانی همراه شده است.
سارق که از کشوری دیگر وارد ایران می‌شده در سه نوبت در ماه‌های گذشته به ایران آمده بود؛ او زمانی که متوجه می‌شد در جایی مراسمی برگزار می‌شود با توجه به مذهبی و غیرمذهبی بودن مجلس، ظاهر خود را تغییر می‌داد و با پوشش مانتو و یا چادر در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کرد و اقدام به سرقت می‌نمود. به گفته‌ی خود سارق، وی بیمار است و برای درمان به ایران می‌آمد و در هر بار مراجعت به ایران طبق تحقیقات اولیه با ترفند عجیبش که خود را همسر دوست داماد معرفی می‌کرد پس از اینکه هدایای عروس و داماد جمع می‌شد در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کرد.
ترفند عجیب این خانم برای سرقت از عروسی‌ها و صحبت‌ها و دفاعیاتی که سارق از خود می‌کند سوژه رسانه‌های ایرانی شده است و کاربران بسیاری با کنایه و طنز به آن واکنش نشان می‌دهند. کاربران عنوان می‌کنند چگونه این خانم با صراحت می‌گوید این سرقت‌ها را برای عمل جراحی پیوند کلیه می‌خواهد؟! آیا با پول دیگران و سرقت سرمایه‌ی دیگران باید خود را درمان کند که حتی برای این کار به کشور دیگری می‌آید؟!
برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند درست‌ترین و محتاطانه‌ترین اقدام این است که در هر مراسمی از حاضرین درخواست کارت دعوت کرد و در صورتی که فردی به آن مراسم دعوت نشده‌ به هیچ عنوان او را راه ندهند تا از مشکلات این چنینی جلوگیری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала