بازتاب کلاهبرداری از پرستاران ایرانی به بهانه اعزام به خارج از کشور +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرستار، ایران
پرستار، ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
کلاهبرداری از پرستاران ایرانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشتند بازتاب زیادی در صفحات اجتماعی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی گزارش یک کلاهبرداری از پرستاران ایرانی که قصد بهانه مهاجرت به خارج از کشور را دارند در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران واکنش‌های انتقادی به آن دارند.
در این ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود یکی از پرستارانی که با وعده یکی از شرکت‌های کاریابی اقدام به مهاجرت کرده بود در این رابطه عنوان می‌کند که این شرکت پس از فرستادن او به کشور ترکیه تلفن‌های خود را پاسخ نمی‌دهد و این پرستار که با وعده اشتغال به این کشور رفته حالا با مشکلات زیادی روبرو شده است و بدون کار و موقعیت شغلی مانده است.
کاربران با نظرات متفاوت در این باره واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران معتقدند این گزارش برای دلسرد کردن سایر پرستارانی‌ست که قصد مهاجرت دارند.
اما جمعی از کاربران برخلاف نظر این کاربران عنوان می‌کنند این موضوع حقیقت دارد و نمونه‌هایی از این کلاهبرداری‌ها به گوششان رسیده است. کاربرانی جدایی از مسئله‌ی مهاجرت و کلاهبرداری از پرستارانی که قصد مهاجرت از ایران را دارند عنوان می‌کنند در کشور ایران به اندازه‌ای که شایسته‌ی پرستاران است به آنها توجه نمی‌شود و حق این قشر از جامعه ضایع شده است.
این کاربران با اشاره به ساعت کاری و عدم تغییر ساعت کاری در فصل‌های مختلف سال، مناسبت‌ها و حتی ایام ماه رمضان، به پرستارانی که قصد مهاجرت دارند و حقوق آنها که به میزان تلاشان نیست حق می‌دهند و معتقدند اگر کسی در موقعیت پرستاران بود به احتمال زیاد او نیز تصمیم به مهاجرت و زندگی در جای بهتر و با مزایا بیشتر را ترجیح می‌داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала