صدور کارت شناسایی برای دستفروشان +ویدئو، عکس

© Sputnikسوادترین دستفروش بی سواد
سوادترین دستفروش بی سواد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
اشتراک
برای ساماندهی دستفروشان تهران کارت شناسایی کارت شناسایی در نظر گرفته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، قدرت الله محمدی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره‌ی ساماندهی دستفروشان گفت: " کارت شناسایی برای ساماندهی دستفروشان تهران در ۱۰ محور و موضوع در نظر گرفته شده است که امسال اجرایی می‌شود. و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اواخر سال گذشته ساماندهی دستفروشان هفت تیر انجام شده و بازار خلازیر نیز ساماندهی شد و در چند روز آینده افتتاح می‌شود."
به گفته‌ی محمدی دستفروشان میدان تجریش هم در فضای در نظر گرفته شده مستقر شده‌اند. و در قالب طرح ساماندهی دستفروشان، بخشی از "سامانه بازار" برای ثبت نام دستفروشان در نظر گرفته شده است.
وی همچنین عنوان کرد: "با توجه به اینکه احتمال می‌رود، تمامی دستفروشان از فرایند ثبت نام اطلاع کافی نداشته باشند، به همین دلیل امسال در محل‌های حضور دستفروشان حاضر می‌شویم و کار ثبت نام را برای صدور کارت شناسایی انجام می‌دهیم."
کاربران عنوان می‌کنند ضمن اینکه این کار به نظم شهر و بهبود شرایط دستفروشان کمک می‌کند به شکلی برای امنیت شغلی نیز به حساب می‌آید.
برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند تعداد زیادی از این دستفروشان جوانان تحصیل کرده و جویای کار هستند که به دلیل بیکاری به دستفروشی برای گذران زندگی روی آورده‌اند، بنابراین نباید این موضوع فراموش شود که در ایران بیکاری بیداد می‌کنند و بسیاری از جوانان جویای کار در شرایط بد روحی به سر می‌برند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала