چگونه به آرامش فکری برسیم؟ +عکس

© Photo / PixabayMemory
Memory - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
در مقابله با ‌احساسات مختلف می‌توان با روش‌های تجربه‌ی شده و موثر بر آنها غلبه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، همه‌ی افراد برای دستیابی به اهداف خود و پیمودن مسیر این اهداف باید ذهنی آرام داشته باشند اما گاهی برخی احساسات بر آنها غلبه می‌کند و آنها را از پیمودن مسیر ناامید و یا دور می‌کند. اما برای این مسئله اقداماتی وجود دارد که از نظر علمی و تجربه اثبات شده‌اند و می‌توان برای داشتن ذهن آرام از آنها استفاده کرد.
در برابر احساس حسادت بایستی روی توانایی‌های منحصر به فرد خود تمرکز کرد. و در برابر احساس شک به خود، می‌توان یک لیست از دستاوردها و دلایلی که می‌توان روی کار آن که موفق شوید بنویسید.
در برابر احساس خستگی بهتر اقدام اینست که سرعت کارها را کم کرد و کمی استراحت کرد تا برای شروع مجدد و یا ادامه‌ی مسیر انرژی بیشتری داشته باشید. در مقابل احساس بی‌انگیزگی تغییر محیط و یا یادگیری یک چیز جدید می‌تواند موثر باشد. اما در برابر اضطراب که بیش از همه‌ی موارد احساس می‌شود فعالیت بدنی، ورزش‌های هوازی و تنفس عمیق کمک می‌کند این روش‌ها در مورد کنترل احساس خشم نیز بسیار تاثیرگذار است. گاهی افراد دچار احساس غم می‌شود که این موضوع برای همه‌ی افراد صدق می‌کند که بهترین اقدام برای از بین بردن احساس غم مشورت کردن با یک فرد قابل اعتماد و حتی یک مشاور است.
کاربران بسیاری در رابطه با احساساتی که تجربه کرده‌اند و روش‌های غلبه بر آنها با سایرین تبادل نظر می‌کنند اما غالب این کاربران مواردی چون کنار نیامدن فرد با خودش و یا عدم انجام کامل گام‌ها برای برطرف کردن یک احساس را یادآور می‌شود.
کاربران معتقدند در مسیر کنترل احساسات، بدون توجه به اینکه فرد درگیر چه احساسی است نیاز به یک همراه همچون مشاور و یا فرد قابل اعتماد دارد که به او کمک کند و هشدار دهد تا بتواند در مسیر درست برای کنترل احساس خود و رسیدن به ذهن و روان آرام دست یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала