بریتانیا شاهد بزرگترین کاهش سطح رفاهی از دهه ۱۹۵۰ است

© AP Photo / Matt Dunhamبریتانیا شاهد بزرگترین کاهش سطح رفاهی از دهه ۱۹۵۰ است
بریتانیا شاهد بزرگترین کاهش سطح رفاهی از دهه ۱۹۵۰ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
نشریه ایندیپندنت اعلام کرد: بریتانیا بیشترین کاهش استانداردهای سطح زندگی را از دهه ۱۹۵۰ تاکنون به ثبت رسانده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایندیپندنت می نویسد که بریتانیا قرار است با بزرگترین افت استانداردهای زندگی خود از دهه ۱۹۵۰ به دلیل افزایش قیمت انرژی مواجه شود.
یوسف صاحب کافه می گوید: این برای همه صدق می کند، من سه سال است که اینجا هستم و برای مردم متاسفم، آنها چیزی ارزان می خواهند، اما حفظ سطح قیمت قبلی دشوار است. قبلاً مجبور به اخراج تعدادی از کارگران شده بود.
رفعت شکیل مادر سه فرزندش، در گفتگو با این نشریه، از اینکه دائما مجبور است برای تغذیه خانواده‌اش پول قرض کند، شکایت کرد. او ادعا می کند که چاره ای ندارد. هری بنهام یک مدیر ۲۵ ساله، معتقد است که باید تمام هزینه های غیر ضروری مانند غذا خوردن را کاهش دهد. به گفته ساکنان مصاحبه شده با ایندیپندنت، دولت به نیازهای بریتانیایی های فقیر اهمیتی نمی دهد.
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین، غرب فشار تحریم ها را بر مسکو افزایش داد. این محدودیت ها عمدتاً علیه بخش بانکی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته است. درخواست ها برای کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه در اروپا بلندتر شده است. با این حال، همه اینها قبلاً به مشکلات اقتصادی برای کشورهای غربی تبدیل شده است و باعث افزایش شدید قیمت سوخت و مواد غذایی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала