هونگچی، گرانترین خودروی جهان +عکس

CC0 / Pixabay / سرعت سنج خودرو اتوموبیل ماشین
سرعت سنج خودرو اتوموبیل ماشین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
اشتراک
این خودرو از رولزرویس فانتوم نیز گران‌تر است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "گجت‌نیوز"، شرکت هونگچی که به عنوان یکی از خودروسازان قدیمی چینی محسوب می‌شود با ساخت خودرو هونگچی L۵ توانست برای خودروهای چینی سطح جدیدی از لوکس بودن را تعریف کند. این خودرو حتی از رولزرویس فانتوم نیز گران‌تر بوده و شرکت سازنده برای آن قیمت ۷۸۰ هزار دلاری را در نظر گرفته است. در ادامه با این خودرو لوکس آشنا خواهیم شد
یک خودرو چینی توانست لقب گرانترین ماشین چینی در جهان را از آن خود کنددر ادامه با این خودروی چینی آشنا خواهیم شد.
هونگچی L5 به تجهیزات متعددی مجهز شده تا بتواند نهایت راحتی و آسایش را برای سرنشینان خود فراهم سازد. شرکت سازنده برای بخش کابین آن طراحی جادار و لوکسی را در نظر گرفته و آن را با قیمت 780 هزار دلار به بازار چین عرضه کرده است. این در حالی است که مشتریان برای رولزرویس فانتوم باید 460 هزار دلار هزینه کنند. چنین قیمت‌گذاری باعث شده تا هونگچی L5 به گرانترین ماشین چینی در جهان تبدیل شود.
هونگچی برای این خودرو فوق لوکس طراحی کلاسیکی را در نظر گرفته است و آن را ویژه سیاستمداران یا افرادی که موقعیت اجتماعی بالایی دارند طراحی کرده است. این خودرو به یک پیشرانه 6 لیتری v12 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 402 اسب بخار را به تولید برساند. همچنین وزن این خودرو 3.2 تن بوده و به شکل استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک نیز بهره می‌برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала